Versus Homme E.D.P
ללכוד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי עם קו פתיחה המדגיש את התכונות הייחודיות של המוצר.
דוגמה: “מכירים את Versus Homme E.D.P, הניחוח שישאיר אותך בטוח ובלתי ניתן לעמוד בפניו.”
הדגש את היתרונות של השימוש במוצר, וצור רצון ללמוד עוד. דוגמא:
“תחוו את הריח העשיר והממריץ של Versus Homme E.D.P, עם הנוסחה העמידה שלו שתשאיר לכם ריח נהדר לאורך כל היום.”
צור תחושת רצון אצל הלקוח להחזיק במוצר על ידי תיאור כיצד הוא יכול לשפר את חייו.
דוגמה: “עם תערובת הריחות הייחודית שלו, Versus Homme E.D.P יעזור לך להתבלט מהקהל ולהשאיר רושם מתמשך בכל מקום שתלך.”
עודדו את הלקוח לפעול ולבצע רכישה. דוגמא:
“הזמינו את הבקבוק של Versus Homme E.D.P 100ML עוד היום ותחוו את הניחוח האולטימטיבי שיחזק את הביטחון העצמי שלכם וישאיר אתכם הרגשה שאי אפשר לעמוד בפניה.”